22 april 2020: Hoe ga je om met sales en marketing in crisistijd?
Samen met Wessel Berkman van De Commerciële Revolutie en speciale gast Lucas van Zandvoort gaan we hier verder op in tijdens het webinar.
Lucas van Zandvoort, afgestudeerd consumenten psycholoog, heeft als ondernemer aan de wieg gestaan van de groei van diverse merken als Crocs, Superga, Wild en Blissfuel. Is momenteel als CEO van IrisArke bezig om the next generation retail neer te zetten en als investeerder/adviseur betrokken bij diverse ventures waarbij hij met de directies reflecteert op b2c marketing, sales, e-commerce en innovatie strategie.
Het programma:
16.15 – 16.30 uur Check-in / even bijpraten
16.30 – 16.40 uur Welkom door Marcel van der Schaaff
16.40 – 17.00 uur Ontwikkeling in B2B door Wessel Berkman
17.00 – 17.20 uur Ontwikkeling in B2C door Lucas van Zandvoort
17.20 – 18.00 uur Vragen ronde